Omkring 30 medlemmer trosset regnværet og møtte opp i Siloen. De fleste gikk rundt uten omviser og vi delte oss opp i små grupper. Noen startet på toppen for å se den flotte utsikten fra baren. Sikten var ikke den aller beste, manglet liksom sol og blått hav, men kunne godt forestille seg hvor flott det skulle være. Vi vandret gjennom de forskjellige etasjene og fikk se mye spesiell kunst. Jeg har ikke særlig god greie på kunst så jeg skal la være å kommentere bildene. Men det var mye både rart og pent.


Etter å ha besøkt alle etasjer var det tid for lunsj i Brasseriet i første etasje. Deilig fiskesuppe eller signaturburger sto på menyen. Praten gikk livlig om både kunst og sommerplaner. 
God sommer alle sammen og vel møtt i august.